Še 30 € do brezplačne dostave
0 0

Splošni pogoji poslovanja

1. Opredelitev pojmov

S spletno trgovino natrgu.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") upravlja INŽENIRING IN STORITVE, Miran Zorman s.p., Pod gradom 87, 2370 Dravogad (v nadaljevanju "Ponudnik").

Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini (v nadaljevanju "Kupec").

Spletna trgovina je sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.

2. Prijava

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter se hkrati strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in dostava

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se spreminja in ažurira.

Rok dobave izdelkov je naveden ob izdelku v spletni trgovini. O morebitnem drugačnem dobavnem roku vas bomo obvestili po elektronski pošti in se z vami uskladili.

Dostava se izvede kot paketna pošiljka na posredovan dostavni naslov. Dostavo vrši Pošta Slovenije.

4. Načini plačila

Trgovec Kupcu omogoča plačilo nakupa izdelkov iz spletne trgovine

  • z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun ponudnika po prejemu Potrditve naročila.

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine. Vrednosti izdelkov se doda vrednost dostave.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV, ker nismo zavezanci za DDV.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so tudi navedene na Potrditvi naročila, ki ga prejme Kupec, ko zaključi nakup v spletni trgovini. 

Morebitne akcije in dodatni popusti so prav tako navedeni na potrditvi naročila.

6. Postopek nakupa

Nakup se izvede v naslednjih korakih:

Priprava košarice in oddaja naročila:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova in uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
  • iskanje izdelkov v spletni trgovini;
  • dodajanje izbranih izdelkov za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelkov za nakup;
  • pregledovanje košarice;  
  • izbor načina dostave;
  • izbor načina plačila; 
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa

Obvestilo o sprejemu naročila:

Po oddaji naročila Kupec od Ponudnika po elektronski pošti prejme Obvestilo o sprejemu naročila. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Kupcu so ob njegovi prijavi v spletni trgovini www.natrgu.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

Potrditev naročila:

Če Kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma s pojasnilom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira Kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Ponudnik Kupca po elektronski pošti s sporočilom  Potrditev naročila obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in Ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Blago odpremljeno:

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti tudi obvesti Kupca.  

Kupec, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v pisni obliki. Na računu je tudi  pojasnilo o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika in je Kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Vsa dokumentacija je v slovenskem jeziku.

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Ponudniku na kontaktni elektronski naslov info@natrgu.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Ob odstopu Kupca bremenijo stroški vračila izdelkov.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je poštni paket, s katerim je Kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan ali če kaže znake odprtja, mora Kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. 

Za vrnjene izdelke Ponudnik Kupcu najkasneje v roku 3 dni od prejema zavrnjene pošiljke nakaže vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši Ponudnik na osebni oz. transakcijski račun Kupca.  

8. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Ponudnik se zavejuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov.Ti bodo uporabljeni izključno za potrebe kontaktiranja kupca, pripravo ponudb in dostavo izdelkov.

9. Odgovornost in reševanje pritožb

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne opise in fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, saj lahko pride do barvnih odstopanj med fotografijo in izdelkom.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora Kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ponudnink spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prizadeval si bo sporazumno rešiti morebitno  pritožbo . 

© NA TRGU. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani NA TRGU poleg obveznih piškotkov, uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke, ter piškotke družbenih omrežji.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb POTRJUJEM. Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

Nastavitve piškotkov
×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu NA TRGU
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.